Geek Monkees
September 05, 2010, 09:49:17 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Jummy Jummy cooking jam  (Read 15 times)
MOnkee
Darth Wenders
[BOFH]
Evil Monkee

oohoo what does this button do

View Profile WWW
« on: June 12, 2010, 12:56:45 pm »

PS3 mini's, sommige zijn goed, anderen wat minder.

Ik ben wat dat betreft best een casual gamer geek, wat inhoudt dat ik me regelmatig prima vermaak
met games die je aan zet en ook zo weer uit gooit als je het zat bent of toch echt wat moet doen.

Diner Dash vind ik helemaal geweldig, dus toen ik Jummy Jummy cooking Jam op psn zag, wilde ik het zeker hebben.
Spel is simpel:
Je krijgt gasten in je restaurant en moet maken wat ze bestellen en dat zo snel mogelijk.

Hotdog, hamburger, friet, pizza, burrito noem het maar en je moet het maken.
Er zijn 48 levels en het wordt steeds moeilijker..duh!

Heel vervelend is dat de controls behoorlijk iffy zijn.
Gebruik je stick niet om saus op broodjes te smeren, want het systeem kan het niet verwerken, wat heel veel tijd kost,
tijd die je niet hebt.. Ook heeft het spel een hele kleine range op de producten, ik bedoel als je een pizza hebt en je moet
er kruiden overheen strooien door met je buttons up en down te bewegen, heb je een hele kleine range waarbinnen op en neer
moet klikken en dat is frustrerend!

Als je eenmaal door hebt wat het spel van je verwacht, is het nog best geinig en kan je je er nog best even mee vermaken.
Maar het is geen Diner Dash en misschien zijn dit soort games meer gemaakt voor de pc.

Pages: [1]
  Print  

Jump to: