Geek Monkees
September 08, 2010, 03:18:25 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dante's Inferno  (Read 81 times)
Prism
Wookie

View Profile
« on: December 28, 2009, 10:07:15 am »

Gisteravond dan eindelijk de demo van Dante's Inferno gespeeld.

Hack 'n Slash met wat kleine extra's. En niet eens een Hack 'n Slash waarbij je alleen maar kunt maaien met je zeis (wat ik uiteraard normaal gesproken doe) maar een waarbij je de Block ook echt moet gebruiken. Anders kom je Death gewoon niet voorbij.

Demo was uiteraard te snel voorbij, maar kan niet wachten tot ie uitkomt in Europa. 12 februari 2010, en helaas niet zoals in de US op 9 februari 2009 (9 layers of hell).
Synic
Dr. Evil

Messy but effective

View Profile
« Reply #1 on: January 04, 2010, 04:53:42 pm »

De demo was iets teveel God of War kloon naar mijn smaak, zelfs de controls zijn een letterlijke kopie.
En aangezien GoW 3 al in maart uitkomt, besteed ik daar liever m'n geld aan.  Grin
Het is wel leuk dat de hel zoals in La Divina Commedia gevisualiseerd wordt, maar ze nemen teveel vrijheden om zich daadwerkelijk een aanpassing van het boek te mogen noemen.
Dante is een kruisvaarder die de dood ontsnapt? En Charon is een boot annex boss!?
De customization zag er wel interessant uit met een light en een dark side.

Als je van dit genre houdt, moet je ook eens Darksiders uitproberen, die deze maand al uitkomt.
Dat schijnt ook een uitstekende combinatie te zijn van hack & slash en puzzle solving.

Prism
Wookie

View Profile
« Reply #2 on: January 04, 2010, 05:20:37 pm »

Dat van God of War was ik vergeten te melden. Heb er over gelezen, maar aangezien ik geen PS3 heb kan mij dat niet boeien :-)

Darksiders heb ik ook wat over gelezen op Fok!Games.
Weet alleen niet meer of mij het nou interessant leek of niet.
Moet niet te veel games hebben hier. Speel er te weinig, en een te veel...

Prism
Wookie

View Profile
« Reply #3 on: February 09, 2010, 05:40:45 pm »

Ik ben Dante's Inferno nu een paar dagen aan het spelen (uur of 2 max per avond) en ik vind het erg cool.
Nou lees ik overal wel dat GoW3 zoveel beter zal zijn, maar het blijft mij geen ene worst boeien.

Na de demo word het erg tof. Coole moves, monsters die tof zijn. etc.
Ik speel nu Unholy, maar wil ook de Holy kant proberen. Soort talent tree idee zit er in.

Uiteraard speel ik op Easy mode omdat ik anders nooit games uitspeel...
Prism
Wookie

View Profile
« Reply #4 on: March 01, 2010, 01:12:42 pm »

Om even terug te komen op Darksiders, ik heb zojuist de demo gespeeld.
Waar ik bij Dante's Inferno al af en toe de neiging had de controller door midden te breken, had ik dat hier nog twee keer erger.
Vooral het springen is KUT (kwalitatief uitermate teleurstellend).
Je moet echt een meter voor de rand al springen, anders flikker je honderd keer achter elkaar de lava in.

Ik weet dat ik niet super ben met consoles, maar damn dit was irritant.
De demo zou een 90 minuten moeten zijn (eerste level). Het heeft mij 4 uur gekost.
En echt bijzonder vond ik het niet, maar wellicht lag dat aan de demo.

Waar het spel al die hoge cijfers vandaan haalt, naast de matige cijfers weliswaar, snap ik echt niet.
Synic
Dr. Evil

Messy but effective

View Profile
« Reply #5 on: March 01, 2010, 03:15:26 pm »

Ik vond Darksiders ook maar matig, heb hem na een uurtje al aan de kant gegooid.
Het schijnt een grote Zelda rip-off te zijn, maar aangezien ik niet bekend ben met de Zelda games, mis ik misschien het beetje nostalgie dat nodig is om dit te kunnen waarderen.

Nog een paar weekjes wachten en dan is God of War 3 er, dat wordt pas echt teh shizzle.  Grin
Ze hebben een apart physics system gebouwd om ingewanden goed weer te kunnen geven, hoe bruut is dat!?

Prism
Wookie

View Profile
« Reply #6 on: March 01, 2010, 03:54:01 pm »

Ben benieuwd. Ga zo de deur uit om een PS3 Slim 250Gb te halen.
In eerste instantie voor Heavy Rain en Little Big Planet.
Volgende maand zal daar ook wel GoW3 bij komen dan.

En ik heb het zo lang volgehouden zonder Sony in mijn huis :-(
Stomme exclusive games *grom*
MOnkee
Darth Wenders
[BOFH]
Evil Monkee

oohoo what does this button do

View Profile WWW
« Reply #7 on: March 12, 2010, 07:33:49 pm »

hihihihi and now you are A sucker for a PS3... welcome to the dark side muahahahaha

Prism
Wookie

View Profile
« Reply #8 on: March 12, 2010, 07:53:04 pm »

Heb je m'n invite al geaccepteerd dan? ;-)
Pages: [1]
  Print  

Jump to: