Geek Monkees
September 08, 2010, 03:30:19 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Super mario Bros Wii  (Read 72 times)
MOnkee
Darth Wenders
[BOFH]
Evil Monkee

oohoo what does this button do

View Profile WWW
« on: December 14, 2009, 11:15:40 pm »

Mijn hart ging sneller kloppen toen een vriend aan kwam met Mario Bros voor de Wii.
Alle emoties van vroegah kwamen boven en ik kon niet wachten om het te spelen, dus dat deden we Smiley

Het verhaal is simpel, de prinses wordt weer ontvoerd (het arme schaapje doet niet anders) door Bowser
en zijn kids en mario moet ze redden. Je kan kiezen om te spelen met Mario, Luigi en Toads in Geel en Blauw.
Rood niet natuurlijk, die zit in de game.

Het spel is Coop te spelen, dat is de feature van deze game, maar tevens mijn grote ergenis.
Je zit elkaar elke keer dwars, het lijkt erop dat er een functie ingebouwd is dat je continue op
elkaars hoofd kan springen tot in den treure en als je niet mee komt met de rest, omdat iemand
je van een "klif" duwt, ben je dood. Je komt terug in een bel, die alleen maar knapt als je door een
ander van je team aangeraakt wordt, wat meestal is als je in een benarde situatie vliegt op de rand van
de ondergang.

Al met al zijn de nieuwe items zoals de propellermutjes erg cool en is het lachen dat de yoshi's weer
back in action zijn, vooral de rose natuurlijk.
Het lijkt wel alsof je heel snel door de levels heen vliegt, denk door het teamwerk wat je verricht.

Moet zeggen deze nieuwe mario brengt de mooie herinneringen boven en is een mooie opvolger in het
rijtje Mario Bros. Al moet ik wel zeggen dat het voor mijn gemoedstoestand beter is om de game alleen te spelen.

Synic
Dr. Evil

Messy but effective

View Profile
« Reply #1 on: December 15, 2009, 02:51:29 pm »

Ik las ook in diverse reviews dat de multiplayer mode eigenlijk meer competitief is bedoeld dan coöperatief.
Wanneer je elkaar opzettelijk in de weg gaat zitten om zoveel mogelijk munten te verzamelen, wordt het ineens een ander spelletje.  Smiley

Pages: [1]
  Print  

Jump to: