Heel oude game alweer, maar heb je nog ergens een Ds liggen waar je eigenlijk niet veel meer mee doet, haal Zookeeper ergens vandaan en vermaak je met je verstand op NUL!
Spel is simpel, in een veld zie je allemaal beesten staan, kleine icoontjes van o.a. aapjes, leeuwen, konijnen, krokodillen, olifanten, nijlpaarden en giraffen. Die kleine icoontjes kan je ala Bejeweled draaien. Het is de bedoeling dat je minimaal 3 dezelfde icoontjes aan elkaar vast zet, dan verdwijnen die uit je veld.
Je moet de dierentuin weer structuur geven. Je hebt 3 verrekijkertjes om je te helpen als je door de beestjes de groepjes niet meer ziet en links van je veld zie je een tijdbalkje die steeds sneller naar het einde der tijden tikt, wat lekker frustrerend wordt als je het even niet meer ziet.
Nou dit was eigenlijk de uitleg

de bedoeling is dat je aan het begin van het level te zien krijgt hoeveel groepen van elk beest je weg moet halen uit je veld, als je dat lukt, ga je door naar een volgend level. Het is geen rocket science, maar een heerlijk spelletje als je geen zin hebt om na te denken of om je even van je gedachtes van werk of wat dan ook af te helpen voordat je in slaap valt 's avonds.
Ik heb dit spel al meerdere malen uitgespeeld zonder ook maar een leven te verliezen, dus idd niet moeilijk..
....al moet ik zeggen dat ik in dit spel wel een pro ben...

Ow de muziek eronder is heel irritant, maar wil je het hele spel spelen, ben je eigenlijk wel verplicht gebrainwashed te worden door het nummer..hehehe